Jak zarobić dodatkowe 15,000 – 30,000 zł/$ w ciągu 7 dni nie wydając ani złotówki na reklamę

Jedną z pierwszych rzeczy, które staramy się dokonać w kontakcie z nowym klientem to pokazanie mu w jaki sposób w ciągu kilku dni może osiągnąć sprzedaż swojego coachingu czy innej usługi na poziomie kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych/dolarów.

Proces wygląda tak:

1. Zbadaj swoją listę. Wyślij link do ankiety do swojej listy kontaktów w której zadasz jedno pytanie: “Jaki jest najgorszy problem z którym się teraz zmagasz?”

Daj im 4-5 opcji do wyboru, plus dodaj możliwość wpisania ich własne odpowiedzi. Jest wiele narzędzi do tworzenia odpowiednich ankiet online, np. Wufoo.

Nie masz listy mailowej? Zadaj to pytanie swoim przyjaciołom na facebooku w formie ankiety.

Nie masz znajomych na facebooku? Wyszukaj na facebooku grup, do których mogą przynależeć wszystkie te osoby, które mogą być twoimi potencjalnymi klientami. Dołącz do tych grup. Poszukaj również rożnego rodzaju stron które mogli “polubić”. Polub je.

Następnie przyjrzyj się osobom, które polubiły te strony na facebooku, i które przynależą do grup które cię interesują.

Zacznij wysyłać zaproszenia do kontaktu tym wszystkim osobom.

Następnie umieść ankietę publicznie na swoim profilu.

2. Zbierz odpowiedzi. Poczekaj 24 godziny. Pozwól odpowiedziom nagromadzić się. W nadesłanych odpowiedziach znajdź jeden główny, powtarzający się problem.

3. Stwórz odpowiednie rozwiązanie. Pokaż im mapę prowadzącą do rozwiązania ich problemu. Kiedy to robię, lubię pokazywać klientom jak mogą przejść z punktu A (gdzie są obecnie) do punktu B (sytuacja do której desperacko dążą).

Gdy już masz mapę prowadzącą do rozwiązania problemu podziel to rozwiązanie na kilka etapów.

To najprostszy sposób na zrobienie tego:

4. Stwórz ofertę, która rozwiązuje ten najważniejszy problem. To może być gotowe rozwiązanie, to może być szkolenie stacjonarne, coaching grupowy… tak naprawdę cokolwiek co może Ci posłużyć jako nośnik twojego rozwiązania.

Unikaj mentoringu jeden-na-jeden. Skup się na oferowaniu gotowej usługi lub coachingu grupowego. Mądrze zarządzaj swoim czasem. Bo tylko to pozwoli ci na znaczące zwiększenie twoich dochodów przy jednocześnie zmniejszonej ilości czasu, który poświęcasz na pracę z klientami.

(Skontaktuj się z nami jeśli chcesz wiedzieć jaką strukturę nadać swojej ofercie)

5. Ustal cenę swojej usługi na podstawie wartości rezultatów które oferujesz. Ile jest warte rozwiązanie tego problemu dla twoich potencjalnych klientów? To jest finalna cena twojej usługi.

Wskazówka: Nie zaniżaj wartości swojej usługi. Cena powinna oscylować w okolicach kilku, kilkunastu tysięcy. Nie obchodzi mnie jakie ceny ma twoja konkurencja. Ty pozycjonujesz się jako najlepsze rozwiązanie na rynku - jesteś jak Rolls Royce w swojej branży.

Mógłbym napisać grubą książkę o tym dlaczego zaniżanie swoich cen, lub konkurowanie z innymi w oparciu o cenę jest działaniem najszybciej uśmiercającym każdy biznes. Po prostu zaufaj mi.

6. Używaj tzw. marketingu “rezultatów naprzód”. Stwórz krótkie video, webinar lub artykuł który już na tym etapie rozwiązuje część problemu twoich potencjalnych klientów. Za darmo.

Po czym powiedz im że resztę problemu będziesz pomagał rozwiązać podczas coachingu lub szkolenia.

7. Wyeksponuj ekskluzywność oferty i ograniczenie dostępnych miejsc. Ustanów twardy, niezmienialny 24-48 godzinny limit czasowy i określ dokładnie ile osób przyjmiesz do swojego programu, i twardo trzymaj się tego. Wysyłaj przypomnienia aż do rozpoczęcia coachingu, treningu lub szkolenia.

8. Stwórz “VIP” listę. W momencie gdy cały proces zdobywania klientów będzie działał w tle, stwórz listę wszystkich osób na facebooku lub tych znanych ci z życia codziennego, którzy również mają ten problem z ankiety i mogą potrzebować twojej pomocy. Skontaktuj się z każdą z tych osób indywidualnie.

Możesz zacząć w ten sposób, “ Cześć Ewa, pamiętam że ostatnim razem kiedy rozmawialiśmy wspominałaś o problemie w osiągnięciu ……. (rezultaty). Czy jest to coś z czym nadal masz problem?”

Zacznij dyskusję na temat tego co nie działa w ich biznesie i zaoferuj swoje szkolenie lub pomoc indywidualną. To trochę przerażające ale konieczne.

Jeśli wprowadzisz ten 8 punktowy plan już dziś będziesz dużo bogatszy przed upłynięciem tygodnia.

Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy na którymś z etapów skontaktuj się z nami.

Klinkij TUTAJ aby wyznaczyć swoją DARMOWĄ przełomową sesję i zacznij uczyć się jak wynieść swój biznes na nowe wyżyny.

Darmowa Prezentacja

Zdobądź 20 idealnych klientów w następne 60 dni

Obejrzyj Teraz

  • Bardzo dobrze powiedziane, w wielu kwestiach się zgadzam.

  • Barbara Małasiewicz

    Tak to jest kluczowe , mieć poczucie własnej wartości tak, aby bez wahania podnieść ceny świadczonej usługi, dotyczy coachingu i ekspertów danej dziedziny