4 Fatalne Błędy Które Zniszczą Twój Biznes Gdy Popełnisz Je Przy Wycenie Swoich Usług

Istnieje kilka objawów, które wyraźnie pokazują, że popełniłeś ogromny błąd cenowy w pewnym momencie zakładania swojej firmy.

Czy przyciągasz ludzi, którzy oczekują rabatów, kupują najniższą możliwą opcję twojego coachingu, ale to właśnie im udaje się ukraść większość twojego czasu i energii?

Czy czujesz, że twoje stawki są za niskie a klienci których masz wysysają z ciebie więcej niż zapłacili?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak to się wstało że jesteś tak wyczerpany? Nie cieszy się z pracy z ludźmi, w ten sam sposób jak to robiłeś, gdy zaczynałeś?

Czy poświęcasz więcej czasu na spotkania, niż na rodzinę?

To wszystko oznaki złej strategii cenowej lub jej całkowity brak.

Aby pomóc ci rozwiązać ten problem stworzyłem listę 4 największych błędów cenowych i tego jak sobie z nimi poradzić.

O to one:

Błąd # 1 - Starasz się być jak inni.

Jednym z głównych błędów, które popełniają trenerzy, konsultanci i właściciele małych firm to próba naśladowania konkurencji jeśli chodzi o ceny.

Jeśli jesteś jednym z tych ekspertów, którzy chcą przyciągać klientów wysokiej klasy, musisz zapomnieć o swojej konkurencji i ustanowić swoje ceny dużo wyżej.

Musisz zastanowić się jaki rodzaj wpływu może mieć wysokość twoich cen na jakość twoich klientów.

Jeśli zaniżasz swoje ceny - to jest to najprostsze pokazanie strachu.

Nie staraj się być kolejnym “średniakiem”. Upewnij się, że twoje stawki są odbiciem twojej wiedzy i efektów, które dzięki tobie osiągają klienci.

Błąd # 2 - Nie dostrzegasz wartośći swojej oferty.

To bardzo ważne. Zmienisz to podejście albo na zawsze pożegnasz się ze swoimi planami rozwoju i biznesem.

Jeśli nie cenisz swojej wiedzy, ludzie to wykorzystają. A twoje marzenia się nie spełnią. W końcowym rozrachunku będziesz nieszczęśliwy.

Stracisz zainteresowanie do większości rzeczy, będziesz wyczerpany, bez jakiejkolwiek równowagi między pracą a czasem dla siebie i rodziny.

A wszystko to tylko dlatego, że nie doceniasz siebie i wiedzy jaką operujesz.

Najpiękniejsze jest to, że możesz to wszystko odmienić w ciągu kilku godzin.

Możesz wziąć rozwiązanie jednego problemu który adresuje twoja usługa i rozbić to rozwiązanie na kilka etapów.

Odpowiednio to wszystko “opakować” i ustalić cenę, która będzie odzwierciedlać efekt końcowy. Żaden z moich klientów nigdy nie schodzi niżej niż 3,000 - 5,000 zł lub $ za coaching lub usługę.

Jest to poziom, od którego powinieneś zacząć.

Błąd # 3 - Nie używasz żadnej strategii cenowej.

To jest coś, o co mało kto dba. Pytają “strategia cenowa”?

Jak przejrzysta jest twoja strategia cenowa?

Czy jest odpowiednio zdefiniowama?

Czy ma niezmienną strukturę?

Zapytam inaczej ...

Czy często zmieniasz swoje ceny na podstawie okoliczności w rozmowie z potencjalnym klientem?

Czy może twoje ceny wahają się w zależności od klienta?

Kiedyś robiłem dokładnie to samo. Zaniżałem ceny moich usług w celu uzyskania większej liczby klientów.

Ale zamiast pracować z tymi wartościowymi, utknąłem z tymi wysysającymi resztki energii z człowieka. Z tymi, z którymi zawsze są problemy…

I tylko ten jeden błąd, o mały włos nie doprowadził mnie do upadku mojej firmy.

To dlatego zawsze upewniam się, że moi klienci wiedzą, jak ważny jest proces odpowiedniej wyceny. Wiedzą dokładnie, w jakich sytuacjach można się dopuścić obniżki lub podwyżki.

Twoi klienci będą ci bardziej ufać, jeśli pokażesz im system cenowy na którym mogą zawsze polegać.

Błąd # 4 - Zamieniasz swój czas na złotówki.

To jeden z głównych problemów o którym mówimy podczas wspólnej pracy z klientami, lub podczas szkoleń.

Wiele osób jest świadoma popełniania tego błędu jednak tylko niewielkiej grupie specjalistów udaje się uciec od sprzedaży swojego czasu za pieniądze.

Zamiana czasu na złotówki jest dokładniej zamianą życia na złotówki.

Jeśli jednak chcesz zachować zdrowy rozsądek w ryzach, kończyć każdy dzień bez ogromnego bólu głowy i czekać z niecierpliwością na następny dzień, musisz zmienić swoją strategię zarabiania.

Pomyśl o tym, co dzieje się w umyśle twojego klienta, kiedy zamiast skupić się na pracy z tobą jego uwaga poświęcona jest temu żeby jak najwięcej się dowiedzieć w krótkim czasie sesji, który wyznaczyłeś.

Ponieważ sprzedajesz 2 lub 3 godziny swojego czasu twój klient bardziej martwi się tym, że w tak krótkim czasie po prostu nie zdążysz mu pomóc.

A powinien być zrelaksowany, spokojny, z poczuciem pełnego wsparcia i braku pośpiechu.

Oferowanie sesji godzinnych, dwugodzinnych czy nawet pięciogodzinnych czyni z ciebie i twojego klienta, “niewolników czasu”.

Taka sytuacja wywołuje niepotrzebny stres. Szczególnie w tobie, ponieważ chcesz pomóc klientowi i dać mu jak najwięcej informacji w tak krótkim czasie.

Nawet nie wiesz, czy ten sam klient kiedykolwiek do ciebie wróci. Tym samym nie jesteś w stanie zagwarantować żadnych rezultatów.

Taki rodzaj pracy nie ma żadnego sensu.

Bardzo często po prostu wiesz, że jedna lub dwie godziny twojego czasu nie pomoże klientowi w osiągnięciu upragnionych rezultatów.

Niektóre problemy z którymi przychodzą do ciebie potencjalni klienci wymagają więcej uwagi, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi potrzeba transformacji życia, miłości czy biznesu.

Gdy ktoś kupuje jakiś kawałek czasu zakładają, że stają się właścicielem was w tym czasie. Widzą w was tylko pracownika, którego mogą zatrudnić kiedy chcą. Nie jesteś postrzegany jako ekspert. Twój autorytet ginie.

Sprzedawanie swojego czasu za pieniądze również niszczy twój autorytet. Gdy ktoś kupuje kawałek twojego czasu, staje się twoim szefem. Widzi w tobie po prostu kolejnego pracownika, którego może zatrudnić od tak.

Prawdziwi specjaliści nie sprzedają swojego czasu, tylko odpowiednią transformację.

Aby wydostać się z tej idiotycznej pułapki biznesowej, w której sprzedajesz swoje życie kawałek po kawałku za złotówki, zacznij opierać wysokość swoich stawek na rzeczywistej wartości końcowego wyniku, jaki dajesz klientom.

Oni pokochają cię za to.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat technik wyceny i włączyć je do swojego biznesu?

Obejrzyj tą prezentację, gdzie pokażę ci jak zdobyć odpowiednich klientów, w odpowiedniej cenie premium. Kiedy tylko zechcesz.

Darmowa Prezentacja

Zdobądź 20 idealnych klientów w następne 60 dni

Obejrzyj Teraz